Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
Per intentar fer front a aquesta situació, el Consell invertirà 100.000 euros en ajudes als propietaris que promoguin el lloguer de llarga durada
Accedir a un habitatge és cada vegada més difícil. A l’increment constant dels preus, s’hi afegeix l’escassa oferta. Una situació que s’allarga en el temps i que no sembla que hagi de canviar aquesta tendència a curt termini, la qual cosa causa situacions límit.
És el cas de Maria Fernández. És vesina de Maó, mare de 3 fills menors d’edat, i aquesta setmana ha d’abandonar l’habitació on està amb la seva família. Ella i la seva parella treballen de temporada i, per tant, no tenen contracte de feina de tot l’any. Un perfil de llogater que la impossibilita trobar una casa; l’oferta de pisos és molt escassa, els pocs que hi ha difícilment baixen dels 800 o 900 euros, i les exigències dels propietaris de cada vegada són majors.
Per intentar fer front a aquesta situació, el Consell invertirà 100.000 euros en ajudes als propietaris que promoguin el lloguer de llarga durada. Un programa que posaran en marxa enguany i que substituirà el programa ‘Lloguer Ètic’, que va posar en marxa la Conselleria d’Habitatge de l’anterior mandat.
Mentrestant, a Menorca, hi ha 429 famílies que estan en llista d’espera per accedir a un habitatge de l’IBAVI.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19