Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Per intentar fer front a aquesta situació, el Consell invertirà 100.000 euros en ajudes als propietaris que promoguin el lloguer de llarga durada
Accedir a un habitatge és cada vegada més difícil. A l’increment constant dels preus, s’hi afegeix l’escassa oferta. Una situació que s’allarga en el temps i que no sembla que hagi de canviar aquesta tendència a curt termini, la qual cosa causa situacions límit.
És el cas de Maria Fernández. És vesina de Maó, mare de 3 fills menors d’edat, i aquesta setmana ha d’abandonar l’habitació on està amb la seva família. Ella i la seva parella treballen de temporada i, per tant, no tenen contracte de feina de tot l’any. Un perfil de llogater que la impossibilita trobar una casa; l’oferta de pisos és molt escassa, els pocs que hi ha difícilment baixen dels 800 o 900 euros, i les exigències dels propietaris de cada vegada són majors.
Per intentar fer front a aquesta situació, el Consell invertirà 100.000 euros en ajudes als propietaris que promoguin el lloguer de llarga durada. Un programa que posaran en marxa enguany i que substituirà el programa ‘Lloguer Ètic’, que va posar en marxa la Conselleria d’Habitatge de l’anterior mandat.
Mentrestant, a Menorca, hi ha 429 famílies que estan en llista d’espera per accedir a un habitatge de l’IBAVI.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions