Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Circulaven per zones per a vianants o anaven acompanyats
314
La Policia Local d’Inca ha duit a terme entre el 15 de novembre i el 15 de desembre una campanya de control de l’ús de patinets en el centre de la ciutat que s’ha saldat amb 45 denúncies per diferents infraccions.
Segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat, la majoria de les denúncies corresponen a conductors que circulaven amb els seus patinets per zones per a vianants o que anaven acompanyats en aquests vehicles. “No tenim cap dubte que les noves formes de mobilitat són una solució per als problemes de congestió de les ciutats, però sempre que respectin la resta d’usuaris”, ha subratllat el cap de la Policia d’Inca, Carlos Caballero.
El consistori recorda que en 2019 va modificar l’ordenança de circulació per regular l’ús de patins, patinets, monopatins i altres “vehicles de mobilitat personal”, que no pot utilitzar-se en zones exclusives per a vianants.
A més del control dels carrers del centre per part de la Policia, l’Ajuntament d’Inca ha completat en l’últim mes la substitució dels senyals de les àrees per als vianants.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals