El Consell ofereix un curs intensiu amb l'objectiu de donar un impuls al turisme d'estrelles
A Menorca, més de 40 persones han iniciat avui la formació per convertir-se en monitors astronòmics. El Convent de Sant Diego d’Alaior acull el curs organitzat pel Consell Insular, que es farà de manera intensiva durant sis jornades. S’hi combinaran classes teòriques i pràctiques que impartiran astrofísics professionals i experts en turisme sostenible. Són gratuïtes i estan dirigides tant a treballadors del sector turístic com a persones aficionades a l’astronomia. La iniciativa pretén donar un nou impuls al turisme d’estrelles i potenciar el seu valor dinamitzador per l’illa, declarada -ara fa tres anys- com un indret destacat des d’on observar el cel amb la distinció de Reserva i Destinació Turística Starlight.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura