Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
El programa també funciona aquest 2025, amb una dotació de milió i mig d'euros
De moment, són 450 les persones autònomes emprenedores que s’han adherit a la nova convocatòria de Quota Zero, que té en marxa ara mateix el Govern de les Illes. El seu objectiu és compensar les despeses de cotització de la Seguretat Social. La dotació inicial d’aquestes ajudes enguany és de poc més de milió i mig d’euros.
L’import per a cada un dels beneficiaris depèn del moment en què es troba. És a dir, per a aquells que estan en el seu primer o segon any d’activitat, l’ajuda és d’un màxim de 80 euros al mes, 960 a l’any. Com a novetat d’enguany, per a aquells que ara comencen el tercer any, la subvenció serà del 50 % de la quota mensual, amb un límit de 175 euros per quota, fins a un màxim de 12 mesos. La finalitat, diu el Govern, és ajudar-los a arrencar els negocis i a consolidar aquest projecte.
L’any passat, se’n beneficiaren 850 persones amb una inversió, total de 2 milions d’euros. En aquesta nova convocatòria, ja s’hi han presentat unes 450 sol·licituds.
El termini per adherir-se a aquesta nova convocatòria acaba dia 16 de juny. Els requisits per accedir a aquestes ajudes són mantenir l’activitat almanco un any, dur-la a terme a les Illes, estar empadronat aquí i estar al dia amb l’Agència Tributària i la Seguretat Social.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana