Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Ha aprofitat per traslladar el seu "agraïment a tots aquells que amb el seu treball continuaran cuidant dels altres aquests dies de festa en tot Balears"
244
La presidenta del Govern, Margalida Prohens, ha felicitat aquest diumenge, 24 de desembre, les festes de Nadal a “totes les famílies” de Balears, desitjant-los que “la llum de Nadal arribi a totes les cases i ompli d’alegria totes les famílies, especialment a aquelles on fa més falta”
Prohens ha aprofitat a més aquesta publicació per traslladar el seu “agraïment a tots aquells que amb el seu treball continuaran cuidant dels altres aquests dies de festa en tot Balears”.
La dirigent autonòmica ha acompanyat aquest missatge d’una postal signada per ella, en el qual es llegeix “de tot cor, Bon Nadal i venturós any 2024”, amb la imatge del naixement de les Caputxines, situat en el monestir de la Puríssima Concepció de Palma.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals