Una trentena de les més de 500 sol·licituds de comissions de servei no s'han pogut concedir
Un 93,5% dels docents desplaçats fora de la seva illa de residència, i que han sol·licitat una comissió de servei per qüestions ‘humanitàries’, podran tornar a treballar prop de casa. Amb el pla d’estabilització i les oposicions de 2022-2023, més de 500 mestres i professors havien obtingut plaça definitiva a una altra illa, la majoria a Eivissa. Alguns, optaven, fins i tot, per anar i tornar en avió cada dia.
El president d’ANPE, Víctor Villatoro, considera que la resolució de les comissions de servei ha estat “històrica” i “gràcies a les negociacions en el marc de la Mesa d’Educació”. El secretari d’Ensenyament públic de l’STEI, Lluís Segura, per part seva, explica que han quedat “casos molt greus” sense resoldre i demana a la conselleria un “esforç addicional” per donar una solució a aquestes persones.
Una trentena de les comissions de servei sol·licitades no s’han pogut atendre. Educació i els sindicats coincideixen que s’hauran de resoldre l’any que ve.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses