Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

5.300 habitatges d’obra nova estan buits a les Illes Balears. Són el 16% dels habitatges construïts des de l’any 2008, segons dades de la taxadora Tinsa. L’estoc, diuen els promotors, a banda d’estar, majoritàriament en mans d’alguna entitat financera, és testimonial i quedarà absorbit en només dos anys.
Una demanda important, segons la zona, sumada a una manca d’estoc ha provocat, segons l’informe de Tinsa, que l’obra nova s’hagi reactivat a municipis com Palma, Andratx, Calvià, Vila o Santa Eulària. El problema, però, en el cas de la capital i d’Eivissa és també l’escassesa de sòl finalista: el que ja està a punt per construir; tan sols n’hi ha per a dos anys.
I això fa pujar, també, el preu dels habitatges, un increment que ja s’ha notat a les Illes. Tant els nous com els de segona mà es varen encarir, apunta Tinsa, prop d’un 3% durant el 2016.
L’increment del preu de l’habitatge a les Illes és més d’un punt superior al que s’ha experimentat a la península. Apujades que, apunta el sector, continuaran tot i que, des dels màxims registrats al 2007, el preu mitjà de l’habitatge a les Illes ha minvat prop d’un 31%.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat