El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
Tot i així, les Illes continuen al capdavant de la producció de residus a tot l'Estat
Aquest dilluns 19 de febrer fa 5 anys que s’aprovava al Parlament de les Illes la Llei de Residus, un reglament pioner a l’àmbit europeu. La coordinadora de Rezero, Roser Badia, explica alguns dels reptes pendents del text legal: reduir la producció de residus, millorar la recollida selectiva o recuperar el sector horeca. Rezero creu que és un bon punt de partida, però que cal implicació per continuar desenvolupant-la.
Cada ciutadà de l’arxipèlag produeix una mitjana de 560 quilos de residus cada any, una xifra que situa les Illes al capdavant de la producció de residus a tot l’estat, però també a l’àmbit europeu. La recollida selectiva només suposa un 25% dels residus que es produeixen a les Illes. A Rezero diuen que la gestió ha millorat, però que cal apostar per convertir l’economia lineal en circular, per poder assolir els objectius concrets que marca la llei de cara al 2030.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta