Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

En total són 153 els usuaris infectats
Els darrers casos a afegir-se a la llista són 9 usuaris de la Llar d’Ancians de Calvià que havien estat traslladats a la de Palma a causa de l’incendi que hi va haver a les instal·lacions, i que han resultat positius en coronavirus. Ara es farà un cribratge a tot el personal i usuaris del centre de Palma.
El brot més gran continua essent el de la residència Sèniors de Sant Joan, amb 58 usuaris positius, i 28 treballadors. De fet, més de la meitat de la plantilla està en aïllament i això ha obligat l’empresa Sèniors, que gestiona el centre, a contractar 20 treballadors addicionals de manera urgent.
Es mantenen els 25 usuaris infectats de la residència Domusvi de Cala Rajada, els 22 de Verge de l’Esperança a Son Gotleu, i els 15 de Cala Estància.
La consellera de Salut, Patrícia Gómez, reconeix que els geriàtrics són el punt feble i el que més preocupa en aquesta segona onada de contagis.
En les darreres hores, a més, les residències han notificat la mort de dos usuaris amb COVID-19: un a Sant Joan i un altre a Montuïri.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella