Els altres 6 seran ingressats demà a un centre d'internament per estrangers a Barcelona
A Eivissa, 6 dels 11 migrants detinguts divendres després d’arribar en barca seran ingressats demà a un centre d’internament per estrangers a Barcelona.
Des d’allà seran retornats al seu país d’origen, en un màxim de 60 dies. Aquest matí han passat a disposició judicial, mentre que la resta, altres 5 migrants, seran posats en llibertat en no tenir plaça a cap CIE del país, amb una notificació del seu procés de devolució.
L’embarcació va ser localitzada ahir a Cala de les Ovelles, a Sant Josep, després de la veu d’alarma d’un vesí. El dispositiu de cerca continua actiu.
Més informació:
6 dels 25 migrants arribats dijous a Balears tenen plaça al CIE
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut