Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Feien servir el local per vendre marihuana i haixix
Foto: Policia Nacional
160La Policia Nacional ha detingut a Palma cinc persones d’origen alemany i polonès (tres homes i dues dones) com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues. Els detinguts venien marihuana i haixix en un local que s’explotava com a associació cannàbica.
La investigació va començar arran d’informacions rebudes que suggerien que el local no funcionava com una associació dins la legalitat. Els agents varen accedir al local dimarts dia 26 d’agost i varen localitzar quatre persones relacionades amb l’establiment i diversos clients als quals se’ls va requisar les substàncies estupefaents.
També es van requisar més de 870 grams de marihuana, prop de 150 grams d’haixix i doblers en efectiu. Després van detenir les quatre persones relacionades amb el local i una cinquena que va ser localitzada posteriorment.
Policia Nacional recorda que es poden fer denúncies anònimes a antidroga@policia.es, a través del web de Policia o al 091.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany