Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Segons les primeres informacions, un grup d'homes que no han estat identificats, ha disparat contra una camioneta
A Colòmbia, 5 indígenes han estat assassinats i uns altres 6 resultats ferits en un atac atribuït a dissidents de les FARC.
Ha ocorregut a la comunitat de Tacueyó, al departament del Cauca, en el sud-oest del país. Segons les primeres informacions, un grup d’homes que no han estat identificats, ha disparat contra la camioneta en la qual viatjaven els indígenes.
L’atac s’ha produït en una zona estratègica per al narcotràfic i en què tenen presència grups dissidents de les FARC. El ministre de Defensa colombià ha ordenat operacions a la zona després de l’atac.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat