L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Segons les primeres informacions, un grup d'homes que no han estat identificats, ha disparat contra una camioneta
A Colòmbia, 5 indígenes han estat assassinats i uns altres 6 resultats ferits en un atac atribuït a dissidents de les FARC.
Ha ocorregut a la comunitat de Tacueyó, al departament del Cauca, en el sud-oest del país. Segons les primeres informacions, un grup d’homes que no han estat identificats, ha disparat contra la camioneta en la qual viatjaven els indígenes.
L’atac s’ha produït en una zona estratègica per al narcotràfic i en què tenen presència grups dissidents de les FARC. El ministre de Defensa colombià ha ordenat operacions a la zona després de l’atac.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues