Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Dos homes han mort arrossegats per les riuades i tres membres d'un dels equips de rescat quan es dirigien a una intervenció en helicòpter
Cinc persones han mort al sud-est de França per mor de les fortes pluges i inundacions que s’han registrat a la zona.
Dos homes, que havien sortit per veure com es trobaven els seus animals, han mort després de ser arrossegats per les riuades i aquesta matinada han mort tres membres d’un dels equips de rescat que es dirigia a una intervenció en helicòpter.
A primera hora d’aquest dilluns s’ha aixecat l’alerta vermella als dos departaments més afectats, el Var i els Alps Marítims, encara que es mantenen en alerta taronja mentre continuen les pluges a les zones costaneres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania