Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El consistori de Ciutat és l'únic de tot l'Estat que ofereix aquesta possibilitat
Els cursos que ofereix l’Ajuntament de Palma per poder condonar determinades multes de trànsit han fet 19 anys. Des de la seva posada en funcionament, uns 50.000 infractors s’han estalviat pagar la multa a canvi d’assistir a dues hores de curs. El de Palma és l’únic consistori de tot l’Estat que ofereix aquesta possibilitat.
Només enguany, 403 conductors han passat per l’Escola Municipal de Formació per rebre aquest curs.
Estacionar en un lloc no permès i utilitzar el telèfon mòbil, són les denúncies més comuns dels qui hi assisteixen.
Des del 2010, el nombre de participants s’ha estabilitzat en uns 1000 cada any. El motiu, asseguren, és que tot i que ara és més difícil circular per Palma per la quantitat de cotxes que hi ha, el nombre de denúncies ha minvat.
Per poder gaudir d’aquest servei cal, a banda de complir els requeriments, apuntar-se a la regidoria de Mobilitat o al quarter de la Policia Local a Sant Ferran.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat