El consistori de Ciutat és l'únic de tot l'Estat que ofereix aquesta possibilitat
Els cursos que ofereix l’Ajuntament de Palma per poder condonar determinades multes de trànsit han fet 19 anys. Des de la seva posada en funcionament, uns 50.000 infractors s’han estalviat pagar la multa a canvi d’assistir a dues hores de curs. El de Palma és l’únic consistori de tot l’Estat que ofereix aquesta possibilitat.
Només enguany, 403 conductors han passat per l’Escola Municipal de Formació per rebre aquest curs.
Estacionar en un lloc no permès i utilitzar el telèfon mòbil, són les denúncies més comuns dels qui hi assisteixen.
Des del 2010, el nombre de participants s’ha estabilitzat en uns 1000 cada any. El motiu, asseguren, és que tot i que ara és més difícil circular per Palma per la quantitat de cotxes que hi ha, el nombre de denúncies ha minvat.
Per poder gaudir d’aquest servei cal, a banda de complir els requeriments, apuntar-se a la regidoria de Mobilitat o al quarter de la Policia Local a Sant Ferran.
L'objectiu que persegueix és desbloquejar sòls urbans i urbanitzables per ampliar l'oferta d'habitatges
Una carretera tallada i mobilitzades dues màquines llevaneu