Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Grup Excursionista de Mallorca celebra cinc dècades d'existència, mantenint intactes els valors fundacionals
“Els dissabtes, a l’estació de Sóller o a la camiona de Lluc et trobaves amb dues o tres persones i parties d’excursió. També teníem un petit local en el soterrani d’un bar”. Així foren els inicis del Grup Excursionista de Mallorca en paraules del seu president, Tomeu Porcel. Enguany, el GEM celebra el 50è aniversari i aplega més de 400 socis. Des de llavors, els valors del grup es mantenen intactes: “L’estima per la nostra terra i per la part humana i la col·laboració entre les persones que formen el grup”.
El respecte per la natura també queda palès amb el suport, per exemple, a l’ocupació de sa Dragonera en contra de la urbanització que s’hi projectava o amb campanyes en contra dels fems en el medi natural. El grup, a més, ha crescut per incorporar seccions diferents de muntanya i donar cabuda a perfils diferents, sempre amb la seguretat com a rerefons. Amb el que coincideixen tots és amb la companyonia que caracteritza el grup i amb qui desitgen poder continuar sumant fites.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061