La manca de relleu aboca moltes empreses de les Illes a abaixar la persiana tot i funcionar a ple rendiment
El programa IBRelleu treballa per posar en contacte emprenedors interessats a continuar amb l'activitat d'aquests negocis
El Govern ha volgut commemorar la fita amb l'autora
L'escriptora Carme Riera i la presidenta del Govern, Marga Prohens. Foto IB3
852“Te deix, amor, la mar com a penyora”, l’obra que va marcar l’inici de la trajectòria literària de Carme Riera, compleix 50 anys. El Govern de les Illes Balears li ha volgut retre homenatge.
L’acte d’homenatge del Govern amb la col·laboració de l’Institut d’Estudis Baleàrics i al qual IB3 s’ha sumat, va tenir lloc anit a la Llotja de Palma i va consistir en una conversa plena de confessions entre la presidenta, Marga Prohens, i l’escriptora.
Després de 50 anys el que satisfà més l’escriptora és que es continuï llegint. Carme Riera, Medalla d’Or de les Illes Balears, és avui un referent indiscutible de la cultura de les nostres Illes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El programa IBRelleu treballa per posar en contacte emprenedors interessats a continuar amb l'activitat d'aquests negocis
La troballa s'ha fet aquest dimecres al matí i el cas està en mans de la Unitat de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Pollença
La víctima de la presumpta agressió homòfoba a Formentera explica a IB3 Notícies com va patir l'atac