Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
El Govern ha volgut commemorar la fita amb l'autora
L'escriptora Carme Riera i la presidenta del Govern, Marga Prohens. Foto IB3
522“Te deix, amor, la mar com a penyora”, l’obra que va marcar l’inici de la trajectòria literària de Carme Riera, compleix 50 anys. El Govern de les Illes Balears li ha volgut retre homenatge.
L’acte d’homenatge del Govern amb la col·laboració de l’Institut d’Estudis Baleàrics i al qual IB3 s’ha sumat, va tenir lloc anit a la Llotja de Palma i va consistir en una conversa plena de confessions entre la presidenta, Marga Prohens, i l’escriptora.
Després de 50 anys el que satisfà més l’escriptora és que es continuï llegint. Carme Riera, Medalla d’Or de les Illes Balears, és avui un referent indiscutible de la cultura de les nostres Illes.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari