Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Les primeres investigacions apunten que un vehicle de manteniment ha caigut a la via i n'ha causat el descarrilament
A Taiwan ja són 50 les persones que han mort en descarrilar un tren exprés aquest matí a l’est de l’illa. Altres 66 n’han resultat ferides. És el pitjor accident ferroviari en quatre dècades en aquest país.
En el tren hi viatjaven prop de 500 persones. Molts eren turistes i locals que tornaven a casa per passar un cap de setmana llarg per la festivitat dels difunts. Segons els mitjans locals, el tren estava estibat de passatgers, que han caigut a terra per mor de l’impacte.
Les primeres investigacions apunten que un vehicle de manteniment ha caigut a la via i n’ha causat el descarrilament quan ha topat el comboi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets