Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Mallorca consolida el seu projecte a 1a Divisió amb uns bons números després d'aconseguir la permanència l'any passat a la darrera jornada
“El nostre objectiu és la permanència i arribar a estar entre els deu primers a 1a Divisió” Això és el que ha repetit Andy Kohlberg des que ell i la propietat americana varen arribar al Reial Mallorca l’any 2016. Baixar a Segona B no va fer canviar el discurs del president. Dos ascensos consecutius i un descens a Segona amb Vicente Moreno, tampoc. Amb Luis García Plaza es torna a la màxima categoria del futbol espanyol. L’entrenador dels vermells coincidia amb el dirigent americà. El futur del Mallorca passa per consolidar-se entre els 10 primers de la lliga, encara que Luis García Plaza apostava per un marge de 4 temporades.
La sorpresa per a molts és que no s’ha tardat 4 anys, sinó només un. Javier Aguirre n’és el gran artífex. Després de salvar l’equip a la darrera jornada del passat curs, els illencs han realitzat una campanya per emmarcar: 25 punts a la primera volta i 25 més a la segona. És a dir: 50 punts. Una xifra que no s’assolia a Primera des de la temporada 2011-2012, concretament 52, amb Joaquín Caparrós a la banqueta.
Aconseguir la fita dels 50 punts ha estat un èxit, però només és la primera passa del desig de la propietat i de Javier Aguirre.
Toca gaudir del moment i descansar. En un mes tornaran a començar de 0.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061