Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

L'objectiu del projecte és desenvolupar les capacitats emprenedores dels estudiants
El Pla Integral d’Impuls de Capacitats Emprenedores en Educació (ICAPE) té per objectiu fomentar l’emprenedoria entre els alumnes de primària i secundària. En el mercadet celebrat avui dimarts a Inca, hi han pres par alumnes de sis escoles i instituts d’Inca, Can Picafort, Pollença, sa Pobla i Binissalem.
El alumnes de primària desenvolupen tot el procés de creació d’una cooperativa a través de la qual després comercialitzen els productes que elaboren. En el cas dels alumnes de secundària, el projecte consisteix en la recerca de fons per a un projecte solidari concret, per la qual cosa creen una ONG a través de la qual vehiculen el projecte per al qual recapten fons.
En el mercadet d’avui, en el que hi han pres part 500 alumnes, s’hi han pogut trobar tot tipus d’objectes com ara braçalets, robots de fusta o quadres que han venut a preus que van des dels 50 cèntims i fins als 3 o 4 euros.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13