El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
És la proposta acordada entre Merkel i Macron, després d'una videoconferència
Sortir de la crisi sanitària i econòmica amb una Unió Europea “forta i unida”. Amb aquest objectiu Alemanya i França proposen crear un fons de 500.000 milions d’euros. Una iniciativa conjunta, després que Merkel i Macron s’hagin reunit aquest dilluns telemàticament.
Segons la cancellera alemanya, aquesta és una resposta curta, a la qual seguirà una de llarga per afrontar les conseqüències a més llarg termini.
Merkel ha reconegut que hi ha països de la Unió més afectats que d’altres. Macron ha afirmat que “aquesta crisi és inèdita i per ser eficaços requereix una resposta col·lectiva i sobretot europea”.
Una resposta europea necessària, també segons la cancellera alemanya, que ha alertat que les circumstàncies actuals “posen en perill la unitat” de la Unió Europea.
Els 500.000 milions d’euros, que es llançaran als mercats “en nom de la Unió”, ha subratllat Macron, “tenen vocació de ser reemborsats” mitjançant fons comunitaris i no de països individuals. Per això, ha assegurat que es treballarà en un “calendari i modalitats”.
“Tot ha de fer-se dins les normes pressupostàries de la Unió Europea” ha recalcat Angela Merkel, qui ha afegit que les mesures futures que es preguin per fer front la pandèmia podran requerir una reforma dels tractats comunitaris.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle