Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Reivindiquen al Ministeri de Sanitat que financi els nous medicaments que frenen la malaltia
En la seva onzena edició la cursa ha canviat el recorregut i han sortit des Portitxol fins as Carnatge. La Fundació Respiralia que cada any 0rganitza l’esdeveniment, lluita per millorar la vida dels afectats per la malaltia i perquè el Ministeri de Sanitat financi els medicaments de nova generació que l’aturen. Un tractament molt car i de per vida que no arriba als pacients.
La fibrosi quística és una malaltia genètica que afecta principalment els pulmons on s’acumula moc espès. Qui més ho pateixen són els infants. A les Balears hi ha uns 65 diagnosticats.
Es tracta d’una carrera solidària sense ànim de lucre on tota la recaptació va destinada íntegrament a finançar el programa ‘Educar es Salud en Fibrosis Quística’ de Respiralia.
L’IB-Salut distribuirà Orkambi als afectats de fibrosi quística quan ho aprovi el Ministeri
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada