La manifestació ha estat convocada pel Fòrum Balear
134
Devers 500 persones han protestat aquest dissabte, a Palma, contra la gestió de la pandèmia per part dels Governs centrals i autonòmic. Els manifestants, convocats per Foro Balear, han recorregut el centre de la ciutat fins arribar al Consolat de Mar. Durant la marxa, han demanat la dimissió dels executius de Pedro Sanchez i de Francina Armengol. El president de l’entitat, Sergio Bota, ha dit que estem governats per uns “incompetents”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa