Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La xifra total de positius acumulats arriba als 238.564, dels quals 2.951 han estat diagnosticats en la darrera setmana
En les darreres 24 hores s’han diagnosticat a Espanya 187 casos nous de coronavirus. La xifra total de positius acumulats arriba als 238.564, dels quals 2.951 han estat diagnosticats en la darrera setmana.
El Ministeri de Sanitat ha informat avui de dues noves víctimes mortals, i la xifra total de morts al país és de 27.121. La darrera setman,a 286 persones han estat hospitalitzades, i 12 han ingressat a l’UCI.
A més, Sanitat ha donat a conèixer que d’ençà que començà la pandèmia s’han infectat 51.482 professionals sanitaris. I altres dues dades que hem conegut aquest divendres són que ja es fan proves PCR a un 85 per cent dels casos sospitosos, i que just un 11 per cent dels contactes estrets de casos confirmats desenvolupen símptomes.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora