L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La xifra total de positius acumulats arriba als 238.564, dels quals 2.951 han estat diagnosticats en la darrera setmana
En les darreres 24 hores s’han diagnosticat a Espanya 187 casos nous de coronavirus. La xifra total de positius acumulats arriba als 238.564, dels quals 2.951 han estat diagnosticats en la darrera setmana.
El Ministeri de Sanitat ha informat avui de dues noves víctimes mortals, i la xifra total de morts al país és de 27.121. La darrera setman,a 286 persones han estat hospitalitzades, i 12 han ingressat a l’UCI.
A més, Sanitat ha donat a conèixer que d’ençà que començà la pandèmia s’han infectat 51.482 professionals sanitaris. I altres dues dades que hem conegut aquest divendres són que ja es fan proves PCR a un 85 per cent dels casos sospitosos, i que just un 11 per cent dels contactes estrets de casos confirmats desenvolupen símptomes.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues