Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El cartell destaca Maldita Nerea, Txarango i els illencs La Puta Opepé i Highlands Project
A la foto, el grup mallorquí Jansky. / J. TRIAS
46La propera revetlla de Sant Sebastià de Palma arribarà amb més d’una cinquantena de propostes musicals, escampades per diferents barris de Ciutat.
El cartell recull estils que van des del pop al jazz, passant pel ball de bot o la música electrònica. Els artistes, segons l’Ajuntament de Palma, han estat escollits per la seva solvència, vigència i trajectòria. La majoria dels grups que actuaran són locals. Així, de les Illes hi destaquen Highlands Project, La Puta Opepé, Lili’s House o Jansky.
Altres apostes fortes del cartell són Medina Azahara, Maldita Nerea o Txarango.
La revetlla de 2018 es farà extensible en dies i espais. Així, dia 14 de gener, Sant Sebastià arribarà als barris amb concerts per primera vegada al parc Krekovic, al parc de Son Dameto i a la plaça de Santa Pagesa.
L’Ajuntament de Palma invertirà 271.600 euros en la festa, 40.000 més que l’any passat.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila