Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Cada ciutadà té dret a 4 bons de 10 euros per gastar en els establiments adherits
290
A partir de l’1 d’octubre, 530 comerços de les Illes ja podran oferir als seus clients els bons de descompte de la campanya “Bons Illes Balears” per estimular les compres en el petit comerç. La campanya posa en circulació 1 milió d’euros en descomptes comercials. Cada ciutadà major d’edat i empadronat a l’arxipèlag té dret a 4 bons de 10 euros cada un, en total 40 euros, que podrà utilitzar per tenir aquests descomptes en compres superiors a 30 euros.
Els comerços adherits sol·licitaran al client el seu DNI per verificar que compleix els requisits i que té saldo disponible. La campanya estarà oberta fins al 31 desembre o fins que s’hagi exhaurit el milió d’euros.
Hi ha tota mena de petit comerç, des de moda i complements a calçat, ferreteria, alimentació, electrodomèstics, electrònica, estètica i salut, llibreries, botigues d’esports, de mobiliari, papereries i decoració entre d’altres.
Tot el llistat de comerços que participen en la campanya es pot consultar per illes i per nom de l’establiment a la web https://www.bonsillesbalears.com/ca
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE