Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Cada ciutadà té dret a 4 bons de 10 euros per gastar en els establiments adherits
A partir de l’1 d’octubre, 530 comerços de les Illes ja podran oferir als seus clients els bons de descompte de la campanya “Bons Illes Balears” per estimular les compres en el petit comerç. La campanya posa en circulació 1 milió d’euros en descomptes comercials. Cada ciutadà major d’edat i empadronat a l’arxipèlag té dret a 4 bons de 10 euros cada un, en total 40 euros, que podrà utilitzar per tenir aquests descomptes en compres superiors a 30 euros.
Els comerços adherits sol·licitaran al client el seu DNI per verificar que compleix els requisits i que té saldo disponible. La campanya estarà oberta fins al 31 desembre o fins que s’hagi exhaurit el milió d’euros.
Hi ha tota mena de petit comerç, des de moda i complements a calçat, ferreteria, alimentació, electrodomèstics, electrònica, estètica i salut, llibreries, botigues d’esports, de mobiliari, papereries i decoració entre d’altres.
Tot el llistat de comerços que participen en la campanya es pot consultar per illes i per nom de l’establiment a la web https://www.bonsillesbalears.com/ca
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Ha finat quan nedava a Cala Blava, a Mallorca