Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La Banda de Música des Migjorn Gran posa veu a les notes del jaleo
Des de les 10:00 del dimarts, es Castell viu les festes de Sant Jaume, que comencen amb el primer toc de fabiol. Enguany, en total, 68 caixers pugen dalt del cavall i participen al jaleo. A les 20:00 del dimarts ha començat el jaleo de manera puntual.
El vespre són 55 els caixers que passen per la plaça de l’Ajuntament i ho fan acompanyats de les notes de jaleo que toca la Banda de Música des Migjorn Gran. Durant el vespre, no hi ha hagut accidents.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata