Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El total de casos acumulats és de 56.135 des de l'inici de la pandèmia i de 722 morts
El Servei balear d’Epidemiologia ha notificat aquest diumenge al Ministeri de Sanitat 55 nous positius i cinc morts a causa de la COVID-19, de manera que el total acumulat és de 56.135 casos notificats i 722 morts des de l’inici de la pandèmia a les Illes. D’altra banda, 137 persones han supertat la malaltia en les darreres 24 hores i el total de persones curades és de 52.910. Es registren així 87 casos actius menys (2.503 en total).
En les últimes 24 hores s’han realitzat 1.527 proves diagnòstiques a la comunitat, de les quals 33 han resultat positives (38 menys que ahir). Així, la taxa de positivitat se situa en el 2,16% i la xifra de proves realitzades ascendeix a 1.074.873 des de l’inici de la pandèmia.
LA SITUACIÓ ALS HOSPITALS:
En aquests moments, el Servei de Salut atén 1.722 persones a causa del virus. Hi ha 98 pacients COVID ingressats a planta (tres menys que aquest dissabte) i 50 a UCI (tres menys que ahir). D’altra banda, en les últimes 24 hores s’han registrat vuit altes hospitalàries i 83 curats a Atenció Primària.
Per illes, a Mallorca hi ha 54 persones ingressades a planta (37 a UCI), a Eivissa són 42 els pacients a planta (11 a UCI) i a Menorca hi ha dos ingressats a planta (dues a UCI).
LA SITUACIÓ A LES RESIDÈNCIES:
Respecte a la situació a les residències de majors de Balears, hi ha dos usuaris amb contagi actiu, tots ells estan hospitalitzats. A més, 18 professionals estan contagiats. La xifra de morts en residències es manté en 259 des de l’inici de la pandèmia.
Quant als professionals sanitaris, hi ha 89 casos en vigilància, dels quals 32 són positius.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar