Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Uns residents que just havien estat vacunats amb la primera dosi contra la Covid-19 el passat 30 de desembre
La Conselleria de Salut ha detectat un brot que afecta 55 usuaris i a 6 treballadors de la residència Domusvi Costa d’en Blanes, arran dels tests massius fets el passat 3 de gener. Per això, la conselleria de Salut ha aïllat tota la residència i ha traslladat 15 dels usuaris a diferents hospitals.
Els residents d’aquest centre de Calvià havien rebut la primera dosi de la vacuna contra la Covid-19, el passat 30 de desembre. La conselleria recorda que el procés d’immunització total no s’adquireix fins a una setmana després de l’administració de la segona dosi.
A les residències de gent gran es fan filtratges massius cada 15 dies als professionals i a les persones amb discapacitat per detectar i evitar possibles contagis. També, es repeteixen setmanalment a les residències on hi ha hagut un nou brot.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors