Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Uns residents que just havien estat vacunats amb la primera dosi contra la Covid-19 el passat 30 de desembre
La Conselleria de Salut ha detectat un brot que afecta 55 usuaris i a 6 treballadors de la residència Domusvi Costa d’en Blanes, arran dels tests massius fets el passat 3 de gener. Per això, la conselleria de Salut ha aïllat tota la residència i ha traslladat 15 dels usuaris a diferents hospitals.
Els residents d’aquest centre de Calvià havien rebut la primera dosi de la vacuna contra la Covid-19, el passat 30 de desembre. La conselleria recorda que el procés d’immunització total no s’adquireix fins a una setmana després de l’administració de la segona dosi.
A les residències de gent gran es fan filtratges massius cada 15 dies als professionals i a les persones amb discapacitat per detectar i evitar possibles contagis. També, es repeteixen setmanalment a les residències on hi ha hagut un nou brot.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat