Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els més perjudicats són 962 llorencins que viuen en l'àrea d'interès analitzada
La primera anàlisi de l’impacte de la catàstrofe elaborada pel programa europeu de gestió d’emergències, Copernicus, quantifica la zona afectada per la inundació en 133,8 hectàrees. Unes 572 cases amb un impacte directe sobre 962 habitants, el 45% dels llorencins que viuen en l’àrea d’interès analitzada. 53 d’elles, greus: marcades amb un requadre marró.
Pel que fa a les infraestructures, apareixen afectats 7 ponts i 8,6 quilòmetres de carrers i carreteres.
El mateix servei a Son Carrió detecta unes 70 hectàrees afectades per la revinguda de l’aigua i mals estructurals sobre 5 ponts o passos elevats i dos quilòmetres de carretera.
Copernicus fa una anàlisi visual comparant les imatges per satèl·lit preinundació i postinundació. Pot tenir un petit marge d’error però l’ús d’aquestes imatges resulta molt útil per als equips de rescat i intervenció, ja que els permet fer-se una idea de quines zones han de prioritzar durant la seva resposta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge