Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

La nova presidenta, Noemí Boned, reclama ajuda pública i privada per continuar fent feina pels infants amb necessitats especials
Fins a 23 famílies amb infants i 11 professionals sanitaris de l’Associació de Persones amb Necessitats Especials d’Eivissa i Formentera (Apneef) han hagut de marxar en els darrers tres anys. L’ONG pitiüsa, dedicada als boixos amb necessitats especials, atén enguany 581 famílies, gràcies als 34 treballadors que té.
La concertació de serveis dependents del Consell d’Eivissa, com el de promoció i autonomia, i la seva consolidació és un dels objectius principals de la nova presidenta, Noemí Boned. En una entrevista al programa d’IB3 Ràdio ‘Al Dia Eivissa i Formentera’, ha demanat ajuda publico-privada per continuar amb la tasca d’Apneef 27 anys després de la seva fundació.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat