Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
L'Ajuntament de Santa Eulària des Riu també confirma una sanció de 43.000 euros a un habitatge des Coloms
L’Ajuntament de Santa Eulària des Riu ha proposat una sanció de 59.000 euros a un habitatge unifamiliar en sòl rústic que es va passar a ús rústic sense els permisos corresponents.
La Policia Local hi va aixecar acta el juliol de l’any passat, a la mateixa parròquia de Sant Carles de Peralta, després de comprovar que la casa s’oferia a portals com Secret Escapes i Voyage Privé. Una de les clientes va afirmar que havia pagat més de 1.000 euros per quatre nits.
El Consistori també ha resolt una segona sanció a un habitatge de la zona des Coloms, que s’oferia a Airbnb i a la qual s’ha confirmat una multa de 43.000 euros pel mateix motiu, per manca de llicència. En aquest cas, qui haurà de pagar la multa no serà el propietari, sinó la persona que la va comercialitzar sense permís.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027