Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Equador celebra la segona volta de les eleccions presidencials
A les Balears hi viuen més de 30.000 equatorians, dels quals 6.300 estan cridats a votar aquest diumenge a s’Escorxador, l’únic col·legi electoral habilitat a tot l’arxipèlag.
Cues des de primera hora del matí a s’Escorxador, perquè els 6.300 equatorians cridats a les urnes puguin votar a les eleccions presidencials del seu país. Segons ha informat el consolat, a les Balears han votat unes 2.200 persones, el 35% del cens. Entre els motius per votar, una paraula molt repetida: acabar amb la violència al país.
L’Equador celebra la segona volta de les eleccions presidencials, on s’enfronten Luisa González, del partit Revolució Ciutadana i hereva política de Rafael Correa, i l’empresari Daniel Noboa, d’Acció Democràtica Nacional. Les enquestes preveuen un resultat molt ajustat per la gran quantitat d’indecisos i la polarització política a l’Equador. Qui guanyi, només governarà un any i mig i haurà de lidiar amb el gran repte del país: la violència i el narcotràfic.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes