Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Sant Josep ha invertit 7 milions d'euros en infraestructures relacionades amb l'abastiment d'aigua
Una nova fase per fer arribar aigua dessalinitzada de qualitat als vesins s’ha posat en marxa a Eivissa. En concret a 6 mil vesins de les zones de Sant Jordi nord i Platja d’en Bossa, i també nuclis com sa Carroca, cas Mut o can Bellotera.
Després de mesos de treball conjunt entre els consistoris de Sant Josep i Vila, ja s’ha posat en marxa, amb resultats satisfactoris, la interconnexió entre els dipòsits de ses Eres i de Can Fita. Una acció que deixa la porta d’una futura mancomunitat oberta.
Sant Josep abasteix un 75 per cent de la seva població amb aigua de qualitat. L’objectiu del batle josepí és arribar al 100% activant punts com es Cubells, sa Caleta i part de Sant Josep a finals d’any. Durant els darrers 2 anys, Sant Josep ha invertit 7 milions d’euros en la millora d’infraestructures relacionades amb l’abastiment de l’aigua.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"