Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La pastera ha estat remolcada fins al port d'Eivissa, el dispositiu de cerca continua actiu i no es descarten més detencions
Aquesta matí s’ha localitzat una pastera a Cala de les Ovelles, al municipi de Sant Josep de sa Talaia, després que un vesí des Cubells donés la veu d’alerta. És la primera que arriba aquest 2020 a aigües Pitiüses.
Delegació del Govern ha confirmat la detenció d’11 immigrants d’origen algerià. Per a 6 d’ells ja s’ha trobat plaça en un CIE a Barcelona i demà passaran a disposició judicial.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores