Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Hi han participat el cavaller més jove (10 anys) i el de més edat (86 anys)
El balanç d’ensortilles endevinades ha estat de 6. 6 cavallers han fet diana en el primer dels jocs que s’han entrenat avui matí, encara que no serà fins avui vespre, que els encerts tindran premi.
Els entrenaments han començat a les 10 i mitja del matí, amb un públic més familiar que no al vespre. Ara bé, així com avançaven els assajos, les imatges captaven un pla de Sant Joan molt ple de gent que ha requerit la feina dels voluntaris i un dispositiu de seguretat per obrir pas als cavalls, que també han entrenat el córrer abraçats, un dels jocs més emotius i que alhora necessita molta destresa per part dels cavallers.
En aquesta tanda més tranquil·la del matí de Sant Joan, hi ha participat el cavaller més jove, de només 10 anys, i el més vell, de 86 anys. Poc després de les dotze del migdia, els entrenaments s’han donat per acabats, i els cavallers han rebut una canya verda com a símbol de la invitació a la beguda de la capellana.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut