Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Les joves generacions volen mantenir la tradició, i els més grans enyoren temps millors per les perdius
La fira de la perdiu és, en realitat, un concurs de cant animal. I val més que ho expliqui un expert. És també una festa entre caçadors, alguns fins i tot han vengut de Ciutadella. Ningú millor com ell explica com ha de ser una bona perdiu competidora.
60 participants i un guanyador. Esteve Barceló. Ell i la seva perdiu representaran les Balears al campionat d’Espanya. Una competició d’homes, tot i que ara hi ha una jove excepció. Una jove de 13 anys.
Les joves generacions volen mantenir la tradició, i els més grans enyoren temps millors per les perdius. I és que les perdius són molt sensibles a la presència humana. Però apleguen molta gent en una fira que dona vida al poble.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts