Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Les joves generacions volen mantenir la tradició, i els més grans enyoren temps millors per les perdius
La fira de la perdiu és, en realitat, un concurs de cant animal. I val més que ho expliqui un expert. És també una festa entre caçadors, alguns fins i tot han vengut de Ciutadella. Ningú millor com ell explica com ha de ser una bona perdiu competidora.
60 participants i un guanyador. Esteve Barceló. Ell i la seva perdiu representaran les Balears al campionat d’Espanya. Una competició d’homes, tot i que ara hi ha una jove excepció. Una jove de 13 anys.
Les joves generacions volen mantenir la tradició, i els més grans enyoren temps millors per les perdius. I és que les perdius són molt sensibles a la presència humana. Però apleguen molta gent en una fira que dona vida al poble.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"