Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

Les autoritats investiguen les causes del sinistre
Prop d’una seixantena de persones moriren ahir durant una explosió a una mina al sud-oest d’Uagadugú, la capital de Burkina Fasso. Com a consequència de l’accident, també un nombre indeterminat de persones ha resultat ferida.
Encara no s’han determinat exactament les causes del succés, però els primers indicis apunten que la detonació d’explosius a unes instal·lacions mineres de rentat d’or, que arribaren a materials inflamables, podria haver estat la causa de l’accident.
A Burkina Fasso hi ha nombroses mines de petites dimensions que operen sense supervisió. En aquestes instal·lacions, anomenades “artesanals”, els accidents son freqüents.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval