El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
És el balanç del primer curs en què s'ha implantat el projecte pilot 'Menorca al plat de l'escola'
Un total 600 alumnes de 23 escoles de Menorca mengen, des del curs passat, un menú en el qual la meitat dels productes són de proximitat i, sempre que és possible, també ecològics. La iniciativa correspon al projecte pilot ‘Menorca al Pla de l’Escola’, que es va posar en marxa el curs passat, engegat per l’Associació Leader amb fons europeus.
Dissabte s’ha fet balanç del projecte en el Seminari d’Agricultura i Medi Ambient que ha organitzat el GOB Menorca. L’objectiu de la iniciativa és el d’estalonar una alimentació saludable i sostenible; en la qual també es redueix el consum de carn vermella a sis cops al mes els migdies. A més els seus responsables han començat a fer feina amb les confraries de pescadors per poder incorporar a aquests menús el peix de Menorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Al cementeri de Sant Francesc ja descansen les restes de 27 possibles persones migrants sense nom