Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Bombers, Guàrdia Civil de trànsit, el 061 i la Direcció General d'Emergència han rebut un curs sobre el seu funcionament
61 autobusos del TIB ja circulen per les carreteres de les Illes estan equipats amb un nou sistema de salvament en cas d’accident. A més a més, ofereix altres avantatges com són els sistemes de rescat personals: cada vehicle porta el seu, el que fa guanyar temps. Permet treure tots els passatgers del vehicle en només 30 minuts. Abans, per treure tots els passatgers d’un bus accidentat es necessitaven més de dues hores.
Aquest divendres, integrants dels cossos de Bombers, de la Guàrdia Civil de trànsit, del 061 i de la Direcció General d’Emergències han rebut un curs sobre el funcionament del nou sistema. Aquest permet que cada passatger disposi del seu propi material de primers auxilis, i que cada seient es pugui convertir en una llitera. El director d’E-Rescu explica que el sistema consisteix a convertir un seient normal, en un seient salvavides.
A part dels 61 vehicles del TIB que ja el tenen incorporat, aquest s’està integrant en la pràctica totalitat del sistema discrecional d’Europa.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari