L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Comparant amb el mateix mes del 2019, va rebre un cinc i mig manco de visitants internacionals, per davall dels dos milions
82
Les Balears varen rebre el setembre 1.897.256 turistes internacionals, el 62,5% més que el setembre de 2021, i se situen al cap de les comunitats receptores per davant de Catalunya i Andalusia.
Foren, però, 109.427 manco que els registrats el mateix mes de 2019 sense cap interferència encara relacionada amb les mesures restrictives de la mobilitat per mor de la pandèmia del coronavirus. En concret, un cinc i mig per davall dels més de dos milions de visitants consignats llavors.
Són dades de moviments a les fronteres (Frontur) facilitades avui per l’Institut Nacional d’Estadística que registren una proporció del 31,6% d’alemanys i el 26,9% de britànics atenent a l’origen. Això és, una pèrdua de pes en ambdós casos, especialment en el germànic, de més de quatre punts, respecte de fa tres anys.
De gener a setembre, l’arxipèlag va rebre 11,5 milions de viatgers, el 128% més que un any enrere dins el mateix període.
Despesa associada
Segons les xifres de despesa associada, els visitants en el darrer mes de l’estiu, gastaren 2.107 milions d’euros, el 61,3% d’increment en termes interanuals.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues