Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
El col·legi d'Arquitectes de les Illes ha organitzat una jornada informativa
Les Illes Balears ja tenen preassignats 760 milions d’euros del fons europeus Next Generation. D’aquests, 66 milions d’euros aniran destinats a actuacions de rehabilitació d’edifics, habitatges i regeneració urbana. Avui, el Govern ha presentat al Col·legi d’Arquitectes a Palma la finestreta única per presentar projectes. Les diferents conselleries també presentaran línies de finançament mitjançant convocatòries públiques.
El conseller de Fons Europeus, Miquel Company ha afirmat: “La rehabilitació d’edificis, de ciutats, de barris, la modernització, l’eficiència energètica és un dels components més importants del pla i del mecanisme de recuperació. Centrarem molts d’esforços que això arribi a les famílies als barris als municipis”.
El Col·legi posa l’èmfasi en l’eficiència energètica per poder afrontar el canvi climàtic. La degana Marta Vall-Llossera ha dit: “Tenim un parc edificat amb un percentatge molt alt fet abans de les normatives. Entenem que és molt important fer plantejaments de millores energètiques des d’una visió global que aquestes millores perdurin en el temps”.
L’Oficina d’Inversions Estratègiques ha rebut ja per a tots els sectors més de 600 projectes tant des de la vessant pública com privada. 60 d’ells, un 10%, es considera que es poden tirar endavant i, d’aquests, 12 serien tractors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés