Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Enguany, s'hi han fet prop de 150 persones i una persona ha donat perquè era comptatible amb un mallat
144 residents a les illes s’han fet donants de medul·la òssia de gener a agost de 2021. Durant 2020, se’n feren 249. En total, a les Balears hi ha 7.000 persones al registre de donants. Enguany, de moment, un dels donants de les illes ha estat compatible amb un malalt i li han pogut fer la infusió de medul·la.
El Banc de Sang és qui gestiona la inscripció de donants voluntària de medul·la òssia a les Balears. Tenir manco de 40 anys, emplenar un formulari i donar una mostra de sang són els requisits. La informació es facilitar a la Fundació Josep Carreras, centrada en la lluita contra la leucèmia i que gestiona el REDMO, el registre de donants.
En el Dia Europeu de Donants de Medul·la Òssia, les organitzacions que la promouen recorden que la donació familiar només és possible en un terç dels casos, d’aquí la importància de registrar-se.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits