Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La Federació Empresarial Hotelera de Mallorca (FEHM) i Schôolers ofereix fins a onze cursos i l'acreditació professional de competències
Més de 7.200 professionals del sector hoteler de les Illes Balears s’han format gràcies als cursos impartits per la Federació Empresarial Hotelera de Mallorca (FEHM) i Schôolers. Una convocatòria que continua oberta fins al 30 de juny.
Són onze programes de competències digitals, lideratge empresarial o idiomes, que durant la darrera convocatòria de 2024-2025 han cursat més de 7.000 treballadors de 400 hotels de les Balears. La subvenció inicial concedida pel Govern central, assegura Bernat Cañellas, director executiu de Schôolers, era per a 3.000 matrícules, però “formarem tothom qui ho sol·liciti.”
Són en línia i gratuïts i, segons Veronica Artiano, una treballadora que els ha cursat, “és còmode i pràctic.” Veronica fa feina des de fa nou anys a THB, una empresa hotelera on 670 treballadors han fet els cursos i té en tràmit 110 acreditacions professionals.
Precisament, Schôolers i la Federació Empresarial Hotelera de Mallorca (FEHM) també posen a l’abast dels treballadors l’acreditació professional de competències.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"