Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Troben imprescindible un canvi de model de producció i consum per fer front al canvi climàtic
9 científics de la UIB han signat el manifest que 11.000 científics de tot el món han publicat i en què declaren l’emergència climàtica.
En el document expliquen que, en base a les proves dels darrers 40 anys, el canvi climàtic ha arribat abans, és més accelerat i té conseqüències més greus en l’augment de la temperatura, el desgel dels pols i la pujada del nivell dels oceans.
Els científics proposen deixar de banda els combustibles fòssils, aturar la destrucció dels boscos, evitar la tudadissa d’un terç dels aliments que produïm i reduir el consum de carn de ramaderia intensiva. També controlar la demografia. Cada dia, el món té dues centes mil persones més.
Per a la professora d’Economia de la UIB, membre del laboratori del Canvi Climàtic (LINCC) i signant del manifest, Catalina Torres parla d’una crisi climàtica, econòmica i social. Diu que cal identificar correctament l’origen del problema, que és, assegura, el model actual de producció i consum.
La solució, explica Catalina Torres, passa per limitar el creixement econòmic, que permetria evitar l’extracció excessiva de materials i la pèrdua de biodiversitat.
Troben imprescindible un canvi de model de producció i consum per fer front al canvi climàtic
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi