Ha mort l’expresident del Consell d’Eivissa i Formentera Pere Palau
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany

L'última ha arribat a La Mola, on la Guàrdia Civil ha detengut 14 persones que ja han estat traslladades a Eivissa
El bon estat de la mar propicia l’arribada de pasteres des d’Àfrica a la costa balear. En la darrera setmana, 7 embarcacions han aparegut a Eivissa, Formentera i sud de Mallorca amb almanco 81 migrants a bord. L’última, aquesta matinada a la Mola, on la Guàrdia Civil ha detengut 14 persones que ja han estat traslladades a Eivissa.
14 migrants, 4 d’ells presumptament menors, són els darrers detenguts a Formentera quan intentaven arribar a Europa a bord d’una petita embarcació. Ha estat localitzada de matinada a la Mola. És la cinquena que arriba al litoral pitiús procedent d’Algèria. Totes amb el mateix tipus de motor, s’acumulen a un racó del port de la Savina. Els arrestats ja són a Eivissa pendents de passar a disposició judicial. Segons un testimoni de s’Estufador, els joves han pujat des dels penya-segats per un camí, on han estat interceptats.
La primera pastera de l’estiu va ser trobada encallada dilluns dematí a la platja de Ca Marí, al Migjorn de Formentera. 9 persones de nacionalitat algeriana foren interceptades per les forces de seguretat; dos menors d’edat.
Dijous arribaren dues pasteres més. Una a Eivissa, entre Cap Martinet i Roca Llisa, al municipi de Santa Eulària. En un primer moment es van detenir 11 migrants i l’endemà un més que els agents van saber que faltava per un vídeo gravat per ells mateixos. De forma paral·lela, a s’Estanyol de Llucmajor va arribar la segona pastera del dia i 5 nord-africans més foren arrestats.
Divendres, s’albirà una altra embarcació a cala Olivera, municipi de Santa Eulària, es varen detenir 13 persones. També n’arribà una altra a Formentera, a la zona de s’Estufador. El balanç de detinguts és de 15.
Ahir dissabte s’interceptà una altra embarcació en aigües del sud de Cabrera. A bord hi viatjaven 16 persones, 5 d’ells menors d’edat.
Els cossos de seguretat sospiten que aquestes embarcacions són amollades prop de la costa per un vaixell més gran, perquè no duen combustible suficient per fer el viatge des d’Algèria.
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany
Han recorregut la ruta dels tres barrancs, de 10 quilòmetres
El Club de Mar afirma que l'assignació dels amarrament compleix la llei