Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
L'objectiu, tot seguint l'exemple del nord d'Europa, és envellir en comunitat, tenint cadascú el seu pis i compartir alguns serveis
Pensionistes i majors són els protagonistes d’una iniciativa que es vol implantar a Menorca, la sènior ‘co-housing’. Una alternativa de convivència per a la gent gran que va néixer els anys 70 als països nòrdics, i que de cada vegada està més estesa arreu del món. A Ciutadella, ja fan feina en el primer projecte per construir una “comunitat de pisos sènior”.
Es tracta d’una alternativa a les residències geriàtriques. Consisteix en edificar un bloc de pisos, amb serveis comunitaris específics per a les necessitats de la gent gran. L’Associació Habitatges Sènior Menorca cerca altres tres persones que vulguin compartir aquesta propietat que es projecta a un solar del centre de Ciutadella.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases