Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'objectiu, tot seguint l'exemple del nord d'Europa, és envellir en comunitat, tenint cadascú el seu pis i compartir alguns serveis
Pensionistes i majors són els protagonistes d’una iniciativa que es vol implantar a Menorca, la sènior ‘co-housing’. Una alternativa de convivència per a la gent gran que va néixer els anys 70 als països nòrdics, i que de cada vegada està més estesa arreu del món. A Ciutadella, ja fan feina en el primer projecte per construir una “comunitat de pisos sènior”.
Es tracta d’una alternativa a les residències geriàtriques. Consisteix en edificar un bloc de pisos, amb serveis comunitaris específics per a les necessitats de la gent gran. L’Associació Habitatges Sènior Menorca cerca altres tres persones que vulguin compartir aquesta propietat que es projecta a un solar del centre de Ciutadella.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació