Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Avui havien de passar per l'aeroport de Palma 1.051 vols i 175.000 passatgers.
Cues a diferents mostradors de companyies aèries a l’aeroport de Son Sant Joan. Molts passatgers han quedat amb el vol cancel·lat i sense opció de poder sortir avui per anar a casa.
Easy Jet ha hagut de cancel·lar un vol a Tolosa i un altre a Bristol per manca de plantilla. Eurowings ha cancel·lat dos vols també, un a Berlín i un altre a Nuremberg. Vueling ha fet el mateix amb un Palma-Barcelona i un Barcelona-Palma.
No només s’han produït aquestes 7 cancel·lacions. També hi ha hagut retards tot el dia que han superat les dues o tres hores. I és que a Barcelona la pluja avui migdia i la vaga del personal de terra n’ha complicat el trànsit. Avui havien de passar per l’aeroport de Palma 1.051 vols i 175.000 passatgers.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet