Amb aquest compromís, evitaran que es tirin als fems 120.000 tassons i plats que habitualment empraven a les festes escolars
A Menorca, un total de 70 escoles i associacions han deixat d’emprar vaixelles de plàstic d’un sol ús. Amb aquest compromís, evitaran que es tirin als fems 120.000 tassons i plats que habitualment empraven a les festes escolars com ha estat el cas aquests dies dels balls de disfresses.
L’escola Antoni Joan Alemany de Maó ha estat la primera a adherir-se al compromís sense plàstics, una campanya engegada pel GOB Menorca, que en 2 anys ha aconseguit convèncer a d’altres 25 centres educatius i 44 entitats socials de l’illa. A cadascun d’ells se’ls han lliurat 15 vaixelles de paper completes, és a dir 120.000 gots i plats.
La campanya ha superat les expectatives inicials de l’entitat ecologista, que espera haver generat consciència perquè l’eliminació del plàstic d’un sol ús cali més enllà d’aquest curs.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes