Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Els dos estudis s'han implantat enguany i han experimentat molta de demanda
Els estudiants del grau nou de Farmàcia han fet la primera classe pràctica al laboratori: calibrar l’instrumental
De les 600 sol·licituds per entrar a aquests estudis, hi han pogut accedir 35 joves de les Illes, amb una nota de tall que frega el 9,9.
Fins ara, els joves illencs havien de partir a fora per fer Farmàcia, uns estudis de 5 anys de durada, que darrerament, a Espanya, ha crescut sobretot en places a la privada, explica el degà de la Facultat de Ciències, Joan Ribot. “Amb el que això suposa de despesa, no només el desplaçament sinó les matrícules” Per això, Ribot destaca l’aposta de la UIB per oferir aquests estudis.
També s’estrena el grau de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (CAFE) a la UIB. “No és el que es pensa la gent, de 4 bots i tira per endavant”, assegura el cap d’estudis de CAFE, Pere Palou. El grau té un fonament sorgit de les Ciències de la Salut i la Pedagogia, amb una profunda preparació teòrica i, també pràctiques.
D’aquí a 4 anys, diu Palou, aquests estudiants han de sortir preparats per fer feina en gestió esportiva, recerca, docència, salut i oci i entrenament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet