L’Ajuntament de Marratxí vol muntar un consell de la joventut perquè els joves puguin presentar les seves propostes per millorar el municipi. Avui, 700 alumnes de primer i tercer d’ESO s’han reunit per començar a posar en marxa el programa “Construïm democràcia participativa”.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa